List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] CVS Freeze.
From:       Tom Albers <tomalbers () kde ! nl>
Date:       2004-06-21 13:45:13

Hoi,

Voor iedereen die actief zijn/haar cvs-account gebruikt binnen i18n: vanaf
morgen tot zaterdag geldt een freeze zodat beta 1 kde 3.3 getagd kan worden.

Dat betekent op zich niet dat wij niets mogen comitten, maar Coolo heeft mij
zojuist verzekerd dat hij 'shoot everyone commiting broken i18n files'.

Omdat ik van mening ben dat we niet per se hoeven te comitten, denk ik dat het
verstandig is dat we tot zondag even niet committen. Bezwaren?

Toma