List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] adempauze
From:       Bram Schoenmakers <bramschoenmakers () kde ! nl>
Date:       2004-06-17 20:55:00

Rinse de Vries! We've been expecting you...
> Hallo allemaal,
>
> Door omstandigheden heb ik de komende tijd helaas geen tijd meer voor KDE.
> Dat betekent concreet dat ik voorlopig geen bestanden vertaal/nalees, kan
> reageren op discussies, of aanwezig zijn op irc.
>
> Het aanleveren van po-bestanden en deze in het cvs plaatsen zal geen
> probleem zijn, doch heb ik geen tijd om ze te controleren op juistheid.
>
> Verder kunnen vragen e.d. wel via e-mail rechtstreeks aan me worden
> gesteld.
>
> Ik hoop dat eind juli de situatie zal verbeteren.

Sterkte in ieder geval.

Nu maar hopen de 100% te halen, nog zo'n 7800 strings te gaan (met de
kdeextragear en kdenonbeta d'rbij). We gaan natuurlijk proberen die
100%-vertaling binnen te slepen! Ik ben intussen alweer druk aan 't vertalen
geslagen.

Groetjes,

--
Bram Schoenmakers