List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Dit geheel terzijde
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-06-15 17:01:09

Hallo Andy,

Dank je voor de info over telenet.

Dat je anti-spam kon activeren wist ik niet.

Ik wil niet echt een polemiek starten maar het
antivirus aanbod van Telenet is toch maar een raar
beest. Als je betaalt voor antivirus scanning dan moet
je IMO toch noch een ander antivirus pakket hebben. Er
zijn immers nog andere manieren waarop een PC kan
geïnfecteerd worden, niet. Ik opteerde voor Norton.
Maar iedereen is vrij natuurlijk. Mijn punt is dat je
ofwel genoegen neemt met de virusprotectie van Telenet
aan 1,5€ per maand en dan ben je niet echt veilig. Of
je kiest een totaal oplossing à la Norton en dan heb
je de boel van Telenet niet nodig.

Nu worden bij mij evidente, zeer gemakkelijke virussen
gewoon doorgestuurd en blokkeert soms mijn mailbox
zodat ik via Webmail moet inloggen om die mails eruit
te halen. Prima toffe manier van werken! En ik heb dat
alleen voor met mijn telenet mailbox.

Marc