List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Dit geheel terzijde
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-06-15 12:20:58

Hallo,

Dit is natuurlijk volledig off-topic. Dus vergeef mij
:)

Zoals jullie merken gebruik ik een mailbox bij yahoo.
Ik verkies webmail, omdat ik op zoveel verschillende
pc's werk dat ik er anders moeilijk aan uit geraak.
Ook omdat spamfilters en virusfilters bij yahoo zeer
goed zijn en mijn huidige provider (telenet) helemaal
niets aan spam of virussen doet. Waarom zouden ze ook?
Ze bieden daarvoor immers een betalende dienst aan :(

Wel, het niews is dat yahoo vanaf vandaag een gratis
mailbox aanbiedt van 100MB. Je kan ook mails versturen
van maximaal 10MB groot. Een grotere mailbox (2GB) kan
voor 15€ (yahoo.fr) of 19,99$ (yahoo.com) per jaar. Je
mailbox is voorzien van een searchfunctie en aan paar
andere goodies. Wat concurrentie toch al niet vermag!

Hoe is overigens de barbecue afgelopen?

Marc