List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Re: BBQ
From:       Theo Houtman <kde () cultfx ! nl>
Date:       2004-06-11 22:50:16

Sorry dat ik zo laat reageer. Tevens! Dit is de eerste keer dat ik een bericht
stuur naar de mailinglist (juigen mag maar hoeft niet)

Ik ga met de auto van uit Apeldoorn. Als er mensen zijn die mee durven te
rijden in een AX naar Lent dan moeten die zich nu melden. Voor de gene die
vlees haald. Verkens vlees eet ik niet. Doe mij maar liever een paar broodjes
inplaats daarvan.

Tevens nog even de vraag over wat men van de mock-ups vind die ik gemaakt heb
voor kde.nl. Wat feedback is van harte welkom! Het gaat tenslotte om onze KDE
site!

Groetjes,
Theo Houtman - 06 21 600 699 / 055 5223116

ps (alle spelfouten zijn (r) by Theo Houtman) ;)