List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] statistieken www.kde.nl
From:       Martijn Klingens <klingens () kde ! org>
Date:       2004-06-11 9:44:07

On Friday 11 June 2004 10:03, Fabrice Mous wrote:
> Okee .. mooie gegevens idd. Maar ik heb nagenoeg niet de wijsheid noch de
> ervaring om te kunnen zeggen of deze cijfers veel of weinig zijn voor een
> website die content aanbiedt.
>
> Beter gezegd: zijn we populair?

Tsja, je kan het niet vergelijken met onze klanten... daar zitten erbij die
zoveel bezoekers (en niet hits, want een enkele bezoeker is vaak vele hits)
TEGELIJK hebben, op een willekeurig moment van de dag.

kde.nl heeft dus een maand nodig om zeg maar 5 minuten van zo'n site te halen.
Ik denk niet dat ik de harde cijfers zomaar mag noemen op de lijst, die
lijken me toch ietwat vertrouwelijk :)

Anyway, je 214 Mb traffic in de maand geldt als een kleine website, nog niet
eens middenmoot.

--
Martijn