List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Calendar script
From:       Wilbert Berendsen <wbsoft () xs4all ! nl>
Date:       2004-06-09 15:41:49

On Wednesday 09 June 2004 13:03, Adriaan de Groot wrote:
> Gegeven RFC244[456] - en dat je dingen met korganizer wilt kunnen
> bewerken en in .ics op wilt slaan - kan je misschien konsolecalendar
> gebruiken om een leuke weergave van de komende events te genereren.

ff om te laten weten dat ik zelf nu een nette parser aan het schrijven ben
(die ook geschikt zal zijn om ooit andersom te werken -> ics files
aanmaken :-)

Wilbert

--
Wilbert Berendsen (www.xs4all.nl/~wbsoft, www.kde.nl, www.kerklied.net)
 "Reporter: Mr. Ghandi, what do you think of western civilisation?