List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] [testen graag!] Nieuwe zomerse stijl kde.nl
From:       Tom Albers <tomalbers () kde ! nl>
Date:       2004-06-06 13:39:53

Op zondag 6 juni 2004 15:11, schreef Tink:
> Ik vind het er erg goed uitzien Wilbert, je nieuwe plannen klinken
> goed en ik hoop dat kde.nl zich niet besluit te conformeren aan
> kde.org.

Ben het hardgrondig met de mail van Tink eens. Daarnaast wil ik toevoegen dat
ik op bijna alle *.kde.* sites binnen een aantal seconden compleet verdwaal.

Om wat achtergrond te geven, ook ik heb, zonder arrogant te willen zijn, een
beetje recht van spreken omdat ik in het dagelijksleven veel met
website-ontwikkeling te maken heb.

Laten we ons niet te veel conformeren aan kde.org als we dat niet verplicht
zijn. Althans zolang kde.org niet fantastisch is. Zelf ben ik overigens wel
voorstander van dat bepaalde elementen (bijvoorbeeld logo) op alle kde-sites
ter wereld hetzelfde zouden zijn, dit voor de herkenbaarheid, maar goed...

Vind de layout steeds beter worden van kde.nl. Denk persoonlijk wel dat we
ooit de structuur van de site nog eens moeten bekijken, maar dat heeft imho
weinig prio op dit moment.

gr.

toma