List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] (hulp nodig) nluug presentatie
From:       Tink <tink () svn ! net>
Date:       2004-05-26 14:07:58

At 14:24 +0200 5/26/04, Adriaan de Groot wrote about [KDE-i18n-nl]
(hulp nodig) nluug presentatie:

|Boys & Girls,
|
|http://www.cs.kun.nl/~adridg/nluug-www/ (HTML slideshow) of
|http://www.cs.kun.nl/~adridg/nluug.kpr (KOffice 1.3)
|
|is wat ik tot nu toe heb. Ik wilde over KOrganizer en KMail group
|scheduling praten - die howto over group scheduling ed. - maar kan zelf
|geen screenies maken, en kan de howto zelf niet vinden. Je ziet ook dat er
|maar weinig is over KDE zelf. Ik kan echt maar niks verzinnen. Hulp is
|gewenst, cq. hoognodig.

Adriaan,

Joe bent echt zielig ;-)

Misschien een stupide suggestie maar kan je misschien een van de al
kant en klare presentaties van iemand 'lenen' en die vertalen naar
het .nl?

David Faure geeft veel praatjes en heeft vast wel iets kant en klaar.
Of misschien heeft Fab iets wat je kan lenen ;-)

Wat doet Waldo op slide nr. 6? ;-)
http://www.cs.kun.nl/~adridg/nluug-www/html/slide_6.html

Er zijn trouwens heel goede hulp boeken over procastination, mijn
echtgenoot heeft er ook een paar ;-)

--
Tink