List:       kde-i18n-nl
Subject:    re: [KDE-i18n-nl] Uitvoer van ./update_xml nl korganizer na
From:       "Tom Albers" <toma () kovoks ! nl>
Date:       2004-04-16 23:53:35

guimenusubitem

Otto,

De fout wordt veroorzaakt door bovenstaand element. Ik heb deze opgenomen op een \
plaats waar de engelse documentatie het had over twee lagen (bv file-import calender) \
en  inmiddel  de gui is aangepast in drie lagen (bestand-importeren-kalender \
importeren).

ik heb toen tijdelijk deze tag gebruikt en wilde later nakijken wat de goede tag zou \
moeten zijn voor de derde laag.

Helaas ben ik vergeten om de tag te wijzigen voordat ik hem retour rinse heb \
gestuurd.

Sorry voor deze fout, ik zal in het vervolg alles eerst zelf *compilen* voordat ik \
iets retour stuur...

Tom