List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Beetje documentatie.
From:       Wilbert Berendsen <wbsoft () xs4all ! nl>
Date:       2004-04-14 14:33:13

On Saturday 27 March 2004 13:11, Tom Albers wrote:
> Sinds ik begonnen ben met vertalen heb ik af en toe wat aantekeningen
> gemaakt over een en ander. Nu vond ik het tijd om hier een document van
> te maken dat andere newbies weer kunnen gebruiken als zij willen
> beginnen met vertalen. Ik denk dat het handig is dit op de site te
> plaatsen, maar als jullie het niets vinden gooi het dan maar weg ;-)

Zo het staat erop, op www.kde.nl/helpen/documentatie.html

Toch maar een eigen document gegeven, het was echt uitgebreid en gericht
op het vertalen van documentatie (itt GUI).

Het tweede stuk over CVS enz. zal ik ook nog plaatsen.

Prachtig werk, Tom, en dank!
groet,
Wilbert

--
Wilbert Berendsen (www.xs4all.nl/~wbsoft, www.kde.nl, www.kerklied.net)
 "Reporter: Mr. Ghandi, what do you think of western civilisation?