List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] ideetjes om app van de maand-sectie nog nuttiger te
From:       Tom Albers <toma () kovoks ! nl>
Date:       2004-04-06 8:19:49

Fabrice,

Ik probeerde dat gister ook aan te geven op IRC, maar je was erg druk ;-)

Als je al een aantal 'toepassing van de maand'-artikelen klaar hebt staan en
er is een constante maandelijkse nieuwe toepassing, dan lijkt het mij sterk
dat een maandblad geen interesse heeft om dit maandelijks als rubriek te
plaatsen.

Als er dan genoeg zijn en je bent bij een goede uitgever, dan is het volgens
mij inderdaad leuk om als spin-off dit te bundelen. Zou daar wel die uitgever
bij betrekken, aangezien die goede contacten heeft met drukkers en
distributeurs.

Verder heb ik een hekel aan PDF en beurzen, dus daar doe ik ff geen reactie op
geven ;-)

gr.

toma