List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Re: kde.nl stylessheets
From:       Jo Vermeulen <jo () lumumba ! luc ! ac ! be>
Date:       2004-04-05 13:16:08

Op maandag 05 april 2004 11:47, schreef Wilbert Berendsen:
> Hi Theo Houtman,

> Welkom!

> Zijn ze te groot of te klein? Nu staat het op 10pt.

Te groot. Het is idd zo dat Konqueror lettertypen vaak kleiner schaalt dan in
andere browsers. Iets waar ik me al een tijdje aan erger, maar geen oplossing
voor weet.

Dit is een screenshot van KDE-nl in Firefox:

http://lumumba.luc.ac.be/jo/tmp/kdenl_firefox.png

Dit is een screenshot van KDE-nl in Konqueror:

http://lumumba.luc.ac.be/jo/tmp/kdenl_konqueror.png

Groetjes,

--
Jo Vermeulen