List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde-i18n/nl/messages/docs/kdebase
From:       Frederik Fouvry <fouvry () CoLi ! Uni-SB ! DE>
Date:       2004-04-05 10:14:22

,-- Op Sun, 4 Apr heeft Rinse de Vries me het volgende geschreven:

| Hmm, iedereen heeft ze klakkeloos overgenomen :o)
| Ik zie overigens steeds minder het nut in van entities...

Voor consistentie zijn ze heeeel nuttig.  Ze verbergen vaak een
hele hoop markup, die veel meer werk zou vergen om zelf in te
tikken.  Als ze weggelaten wordt krijg je een
functionaliteitsverlies (de markup is niet aanwezig enkel om HTML
te formatteren), en in het slechtste geval een brief van een
advocatenkantoor in de bus.

Frederik

PS: ik herinner me nu dat ik eens een lijst zou maken van
entities.  Nog teveel te doen voor het ogenblik.