List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Re: Digikam introductie voor de KDE website
From:       Jasper van der Marel <jasper.van.der.marel () wanadoo ! nl>
Date:       2004-04-02 8:12:00

L.S.

De vertaling van DIgikam is in een krap weekje gedaan en omvatte zo'n 1200
regels. Ik ben mij ervan bewust dat er enkele fouten in zijn geslopen ;(. En
dat de hele vertaling nog moet worden herzien. Het plan is om dit samen met
de vertaling van het handboek te doen. In versie 0.62 (de volgende release
over twee maanden) zal de vertaling een stuk beter zijn. Alle suggesties
(bedankt WIlbert voor de eerste aanzet) zijn natuurlijk wederom welkom.

Groeten

Jasper van der Marel