List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] {Off-topic}: Bureaublad instellen -> venster te
From:       Richard Voss <richard () nergenshuizen ! nl>
Date:       2004-03-30 20:33:03

> Bij degenen waarbij het venster wel goed in beeld komt: kan je de
> rechterzijde van het venster naar links verslepen?
En voor diegenen waarbij het niet goed gaat: Kan iemand bevestigen dat
het als je, VOORDAT je achtergrond kiest, EERST schermbeveiliging
kiest en DAN pas achtergrond, wel goedgaat? Dat is curieus gedrag wat
ik hier waarneem. Werkt alleen bij eerst schermbeveiliging, niet bij
een van de andere opties.
--
Het begint met margarine, en het eindigt met de teloorgang van
alle menselijke waarden!