List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Re: Installatie HOWTO voor KDE.nl
From:       Patrick Smits <kde-nl () bataaf ! demon ! nl>
Date:       2004-03-30 7:15:04

Wilbert Berendsen wrote:

>Hoi Bram,

>Bedankt! Wat ik denk ik ga doen is toch exporteren naar HTML en deze HTML
>met een eigen XSLT-stylesheet bewerken. Zal even wat tijd kosten want ik
>heb het nu erg druk.

Ik weet niet of iemand het al heeft ingebracht, maar op
http://xml.openoffice.org/filters.html
staan diverse kant-en-klaar fitlers.

Helaas nog niet zelf kunnen testen of bekijken, maar misschien dat je
die kunt gebruiken?

Het is sowieso wel handig om een filter van "OOo XML-ZIP"naar XHTML 1.x
te hebben.

Groetjes,

Patrick