List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] {Off-topic}: Bureaublad instellen -> venster te
From:       Rinse de Vries <rinse () kde ! nl>
Date:       2004-03-29 20:54:53

Op maandag 29 maart 2004 22:29, schreef Richard Voss:
> Op maandag 29 maart 2004 22:19 uitte een zekere Rinse de Vries de
>
> legendarische woorden:
>
> Wel als je het bureaublad-instellingen start vanuit kcontrol. Als je
> rechtsklikt op het bureaublad -> bureaublad instellen -> achtergrond
> past het niet meer.

Het spijt me, maar alhier is dat niet zo.
Als ik in kcontrol de module open in een verkleint venster, dan toont kcontrol
schuifbalken om naar de overige knoppen e.d. van de achtergrondmodule te
gaan.
Open ik de module door met de rechtermuisknop op mijn desktop te klikken en
vervolgens te kiezen voor [achtergrond], dan past springt de rechterzij van
de module een stuk naar rechts zodat alle tekst goed passend is.

Rinse