List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde-i18n/nl/docs/kdebase/kioslave
From:       Rinse de Vries <rinse () kde ! nl>
Date:       2004-03-29 20:22:12

Op maandag 29 maart 2004 20:46, schreef Adriaan de Groot:
> It's not a defined entity at all; damn make -k.
> Jongens, heeft het zin om dit soort compile fouten in CVS
> weg te halen? Of worden ze gewoon door Rinse's volgende
> update overschreven?

Als je een CC stuurt naar onze mailinglist (wat je ook gedaan hebt), dan zal
ik bij een cvs-conflict niet mijn eigen versie forceren. Het herstel van de
compilatiefouten wordt dan niet door mij ongedaan gemaakt :o)
Verder is de kans niet zo groot dat ik je werk overschrijf, als er al een
conflict zich voordoet, dan check ik altijd even wat de oorzaak is.

Maar een CC sturen zorgt er iig voor dat ik niks over het hoofd zie.

rinse