List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE Bijeenkomst te Nijmegen (info + bodycount)
From:       Martijn Klingens <klingens () kde ! org>
Date:       2004-03-29 19:18:18

On Monday 29 March 2004 21:11, Tom Albers wrote:
> Hoi, mocht je er iets aan hebben en wat mij betreft hoor ik het vrijdag
> oid, ik ga terug naar centrum utrecht en kan je daar eenvoudig afzetten bij
> het cs.

Ah, ok, dan kan ik die vast in mijn achterhoofd houden :)

> Stuur me wel een pasfoto van jezelf anders herken ik je niet op de
> bijeenkomst.

D'r zijn er genoeg die mij kennen van eerdere meetings, en het lijkt me dat we
ons aan de rest wel even voorstellen, dus ik weet niet of dit nodig is :)

(Zo ja: ik denk niet dat ik veel digitale foto's heb van mezelf, maar je moet
er uit komen als je de foto's van anderen van de voorgaande meetings waar ik
geweest ben opzoekt op internet ;-)

--
Martijn