List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE Bijeenkomst te Nijmegen (info + bodycount)
From:       Martijn Klingens <klingens () kde ! org>
Date:       2004-03-29 19:00:06

On Tuesday 23 March 2004 13:05, Fabrice Mous wrote:
> *Wat nou verder?*
> Nou in principe hebben een aantal mensen al laten weten dat ze komen. Toch
> zou ik via deze mail (misschien straks thread) willen weten op hoeveel
> mensen we kunnen rekenen. Dus reageer ff (opnieuw).

Woah, beetje laat, heb geloof ik wat achterstand met mijn mailinglijsten :/

Anyway, ik ben er ook. Ik vrees alleen dat ik geen auto mee kan krijgen die
dag, dus dat wordt treinen. En gezien het tijdstip van de laatste metro vanaf
Rotterdam CS zou het *kunnen* zijn dat ik eerder weg moet.

Als er mensen zijn in de omgeving R'dam die me een lift kunnen geven
(benzinekosten zal ik dan uiteraard meebetalen), laat 't ff weten. Ik heb nog
niet echt naar 't OV gekeken, maar wellicht is het zelfs al een optie om het
stuk Nijmegen-Utrecht per auto te doen en dan pas een trein te pakken, mocht
dat wel mogelijk zijn. Vervoer heen is (midden op de dag) geen issue, alleen
terug.

--
Martijn