List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] {Off-topic}: Bureaublad instellen -> venster te klein
From:       Jo Vermeulen <jo () lumumba ! luc ! ac ! be>
Date:       2004-03-29 16:12:48

Hoi,

Ik heb dit al gemerkt zowel op mijn 21-inch scherm, als op m'n laptop (15
inch). Het venster dat geopend wordt als je rechts klikt op het bureaublad,
en bureaublad instellen kiest, is te klein.

Dit valt vooral op als je naar de sectie "Achtergrond" gaat.
Je kan het wat groter maken en dan passen de knop "Geavanceerde instellingen"
en de afbeelding van de monitor er wel op.

Ik wou even vragen of jullie hetzelfde probleem hebben, of het enkel aan mij
ligt. Als het bij iedereen zo is, ligt het dan aan onze vertaling (lees: te
lang) of aan het feit dat de dialog geen spacers heeft aan de rechterkant?

Alvast bedankt!

Mvg,

--
Jo Vermeulen