List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE Bijeenkomst te Nijmegen (info + bodycount)
From:       Bram Schoenmakers <bram_s () hccnet ! nl>
Date:       2004-03-23 13:25:17

Fabrice Mous! We've been expecting you...

> *Wat nou verder?*
> Nou in principe hebben een aantal mensen al laten weten dat ze komen. Toch
> zou ik via deze mail (misschien straks thread) willen weten op hoeveel
> mensen we kunnen rekenen. Dus reageer ff (opnieuw).
>
> Laat ook weten als er vragen zijn of opmerkingen.

Hoi,

Hierbij (nogmaals) mijn reactie dat ik kom. Het vrij vragen van mijn werk is
echter niet 100% zeker, maar daar wordt aan gewerkt.

Ik zit op het kaartje te kijken, maar ik zie dat het treinstation buiten de
kaart ligt. Ligt dat station aan de Heijendaalseweg?

Groetjes,

--
Bram Schoenmakers
http://home.wanadoo.nl/bram_s