List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] KDE Bijeenkomst te Nijmegen (info + bodycount)
From:       Fabrice Mous <fabrice () kde ! nl>
Date:       2004-03-23 11:47:22

Hoi allemaal,

Het staat dus vast dat we 2 april een bijeenkomst hebben te Nijmegen. We
hebben een pagina gemaakt met wat informatie over deze bijeenkomst.  Via de
voorpagina van www.kde.nl kun je via de link 'agenda' de informatie inzien.

Directe link is:
   http://www.kde.nl/agenda/2004-04-02-nijmegen/

Het document verteld het doel van de bijeenkomst, het programma en wat
informatie over de locatie.

Ik zal deze week een aantal persoonlijke uitnodigingen sturen van mensen
waarvan ik denk dat ze niet op de mailinglijst zitten.

*Wat nou verder?*
Nou in principe hebben een aantal mensen al laten weten dat ze komen. Toch zou
ik via deze mail (misschien straks thread) willen weten op hoeveel mensen we
kunnen rekenen. Dus reageer ff (opnieuw).

Laat ook weten als er vragen zijn of opmerkingen.

mvg,

Fab

--
Fabrice Mous  | fabrice.mous@l4l.be | www.L4L.be