List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Bericht van een vriend of bekende vanaf de
From:       Richard Bos <radoeka () xs4all ! nl>
Date:       2004-03-20 20:15:48

Op zaterdag 20 maart 2004 16:43, schreef Jogchum Reitsma:
> Ik had bijna geschreven: bij mij lukt het niet, met Wine 20030813, maar
> ik dacht, toch eens proberen of een nieuwere Wine-versie werkt - en
> inderdaad! met wine-20040309 lukt het mij ook!
>
> Ik heb mij opgegeven als tester voor de komende VT-diskette (voorlopige
> teruggave), en ga dat testen uiteraard doen onder Linux.
>
> Interessante discussie trouwens, over de kosten van professionele
> software-ontwikkeling...!
>
> groet, Jogchum

Vorig jaar ging het beter, dus met een oudere wine versie.  Ik kon toen de
aangifte onder linux opsturen naar de belastingdienst (BD).  Dit keer werd
alleen mijn deel en een deel van mijn vrouw opgestuurd.  Wine klaagde dat de
smtp deamon was gestrand.

Ben jij in staat om dat te testen, met bijvoorbeeld een nep sofinummer?

Ik heb nu de gegevens gekopieerd naar de windows versie en met de windows
versie heb ik het opgestuurd.  Ging perfect ik hoefde niets meer in te
kloppen :)

--
Richard Bos
Without a home the journey is endless