List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] menu's (...)
From:       Bram Schoenmakers <bram_s () hccnet ! nl>
Date:       2004-03-20 11:07:10

Leendert Meyer! We've been expecting you...

> Voor zover ik weet geeft een weglatingsteken (eng. ellipsis, '...') aan dat
> er een venster wordt geopend. Dat is meestal een dialoogvenster, maar kan
> ook 'gewoon' venster zijn.

Bij Konqueror werd er echter moeilijk gedaan over het toevoegen van drie
puntjes achter Bladwijzers bewerken. De redenering was dat er bij deze actie
een apart programma geopend werd, en dat daar dus geen drie puntjes hoeven.
Mijn reactie daarop was dat het de gebruiker niets uitmaakt of het een
venster is dat bij Konqueror hoort of dat het een extern venster is. Dus ik
zou overal waar een nieuw venster geopend wordt drie puntjes achter de naam
zetten.

Ik betwijfel of dat nu veranderd...

--
Bram Schoenmakers