List:       kde-i18n-nl
Subject:    polls op KDE.nl (was: Re: [KDE-i18n-nl] commando vs opdracht)
From:       Wilbert Berendsen <wbsoft () xs4all ! nl>
Date:       2004-02-29 21:54:12

On Sunday 29 February 2004 22:30, Bram Schoenmakers wrote:
> D'r zou misschien iets van een poll-systeem op kde.nl moeten komen,
> da's wat duidelijker voor dit soort kwesties.

Mee eens. Het zou aardig zijn als iedereen die iets wil bijdragen gewoon
zich kon registreren op kde.nl en dan direct ook dingen zou kunnen
bijdragen.

Overigens is het hebben van useraccounts volgens mij mogelijk op
http://i18n.kde.org (weet niet helemaal zeker), en daar kan ook
bijgehouden worden wie waaraan werkt volgens mij. Het liefste ga ik niet
allerlei intelligente functionaliteit verdubbelen.

En polls zonder accounts zijn weer wat vaag en ondoorzichtig. Maar op
termijn zullen er wel accountmogelijkheden op kde.nl komen. Misschien een
forum ook als er behoefte aan is. Maar totnogtoe wilde ik de site wat
"slank" houden ;-) Er zijn al tig goede forums wat dat betreft.

Wilbert

--
Wilbert Berendsen (www.xs4all.nl/~wbsoft, www.kde.nl, www.kerklied.net)
                Belastingaangifte op Mac en Linux?