List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Met hoeveel zijn we eigenlijk?
From:       Rinse de Vries <rinse () kde ! nl>
Date:       2004-02-28 22:43:52

Op zaterdag 28 februari 2004 17:36, schreef Fabrice Mous:

> Misschien weet Rinse dat?
De groep kent volgens mij iets van 40 leden.

Het aantal actieve leden is de afgelopen weken explosieg gegroeid.
Ik schat dat we momenteel 9 vertalers hebben, en 4 mensen die ondersteunende
werkzaamheden doen
Dus totaal iets van 13 actieve leden.

Ik loop morgen wel even de ledenlijst door om een beter inzicht te krijgen.

Verder  kan iedereen zich bij Wilbert aanmelden voor een plekje op onze
vertalerspagina, zodat we allen weten wie wie is, en wie wat zoal doet/gedaan
heeft.

Rinse