List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kbabel vraag
From:       Rinse de Vries <rinse () kde ! nl>
Date:       2004-02-27 22:31:45

Pfoei, eigenlijk kan dat niet.
de documentatie volgt strikt de docbook XML-structuur, welke in kbabel niet
zichtbaar is.
Een paragraaf toevoegen zou misschien nog kunnen (met de tags <para> </para>),
maar een extra hoofdstuk wordt lastiger.

Misschien dat Frederik hier meer over kan zeggen.

Andere oplossing is een bugrapport insturen over de documentatie die je
vertaald waarin je de kwestie aan de kaak stelt.

Rinse