List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde.nl
From:       Frank Mulder <frankmulder2003 () yahoo ! com>
Date:       2004-01-15 8:21:06

--- Fabrice Mous <fabricemous@xs4all.nl> wrote:
> Mulder:

> posten :o)
> |

> Ja op de mailinglijst moeten we niet zo streng zijn
> met taalfouten omdat dat
> naarf min idee een discussie helemaal dood kan
> slaan. Alhoewel ik het punt
> van Frank wel begrijp hoor.

Sorry jongens :)
Ik ben af en toe een beetje gauw geneigd om mensen te
corrigeren, maar in de loop der tijd heb ik wel
geleerd om dat wat minder te doen (of helemaal niet).
Maar toen ik voor de zoveelste keer 'publiseren' zag,
kon ik me toch echt niet stilhouden. Toen Tink zei dat
hij blij was met commentaar, voelde ik me aangemoedigd
om elke taalfout die ik zag te verbeteren... Ik zal me
weer wat meer op de vlakte houden :)

Frank

PS. Het is erg gezellig en vriendschappelijk op deze
mailinglijst! Houden zo! :)