List:       kde-i18n-nl
Subject:    RE: [KDE-i18n-nl] kde.nl
From:       Nico van de Water <nicovdwater () planet ! nl>
Date:       2004-01-09 1:04:10

Nu we toch wat minder gefocussed zijn (en de printer is nog steeds
bezig), hierbij enkele quotes:

* Oorsprong onbekend maar desalniettemin steengoed: "Do not use
remaining eye to stare into laser beam"  !!!
* Van mezelf: Mijn belangrijkste principe: "Principes zijn er om vanaf
te wijken".
* Van mezelf: Sinds mijn 18e heb ik me heilig voorgenomen om nooit meer
goede voornemens met Nieuwjaar te maken. (Hou dit nog steeds vol.)
* Van mijn oudste zoon toen deze, nog geen 2 jaar oud, water zag
weglopen in een zojuist ontstopt putje achter het huis: "Look, Dada,
water can't swim!"

Anyway, iedereen nog verlate [sic] beste wensen voor 2004.

Nico.

PS De printer is klaar, en de gedachte aan een paar uur ronken roept.
Straks weer vroeg op om de kinders (6 en 4) naar school te brengen. En
dan te bedenken dat Abraham in april al op de stoep staat...

Nico van de Water (MITIA, TILP)
Technical communicator
Member of OASIS-OPEN and GALA
Nijmegen, Netherlands