List:       kde-i18n-lt
Subject:    [kde-i18n-lt] KDE vertimai
From:       Andrius =?utf-8?q?=C5=A0tikonas?= <stikonas () gmail ! com>
Date:       2010-06-30 16:21:42

Sveiki,

Kiek supratau, tai KDE 4.5 vertimai jau nubranchinti. Tomas Straupis (jis,
šiuo metu yra matyt aktyviausias vertėjas) man pasiūlė visada versti trunk ir
„backportint“ vertimus negu šokinėt kas tris mėnesius į stable ir iš ten
„forwardportint“ vertimus į trunk. Aš pritarčiau tokiai idėjai, visiems būtų
aiškiau, ką kada verčiame, šiuo metų KDE išleidimo ciklas visada yra 6
mėnesiai, taigi tas „trunk“ pakankamai greitai pasidaro stable ir atsiduria
distribucijose, ir kas svarbiausia, kažką pražiopsot „forwardportint'inant“
yra kur kas blogiau, nei kažką pražiopsot „backport'inant“, nes tada vertimai
pradingsta visam laikui, o ne tiesiog nusikelia 6-iems mėnesiams. Ar kiti
vertėjai tam neprieštarautų?

--
Andrius Štikonas