List:       kde-i18n-eo
Subject:    [Kde-i18n-eo] Prokasto
From:       Martin Ponce <mjp_ttc () yahoo ! com>
Date:       2006-05-26 16:50:15

Mi amas kubuntu' kaj mysql'
sed la datumbazo nuntempe restas je 4.x je breeze'

Tial mi prokastos migrado de datumbazo al mysql ( 5.x ) +1 monatojn poste,
kiam kubuntu' jam inkludos ghin. =)

Felix,
Pri vikio, mi timas ke ne chiam estas atingebla vian sitejon =(
Mi kredas kauxzite de hor'diferenco ( mi logxas Meksikie ), kaj vi Euxrope.

Persone, mi vidas gxin utila, kvamkan, _tehxnike_ por mia laboro, ne.

Salutojn
Estu felichaj
Martin Ponce