List:       kde-i18n-eo
Subject:    [Kde-i18n-eo] krei infrastrukturon por tradukado
From:       Felix Zesch <post () felix-zesch ! de>
Date:       2006-03-29 9:02:50

Saluton!
Mi kredas, ke ni baze havas du problemojn solvendajn:
1. Ebligi rapidan ĝisdatigon de vortareto far ĉiuj tradukantoj
2. Faciligi la uzadon de la vortareto en la tradukado.
Laŭ mi por 1 plej bonas vikipaĝo, kiun ĉiu povas ĉiam redakti. Tiu ebleco ne \
ekzistas en administrataj vortaroj kiel ekzemple ReVo (kiu tial verŝajne ankaŭ \
estas iom pli altkvalitaj).  Por 2 la solve de Martin estas tre bona, ĉar \
.po-dosiero ebligas la uzadon en tradukprogramoj kiel ekzemple KBabel (kiun mi uzas). \
Se ni decidas uzi vikion por la vortkolektado, ni eble povas adapti la programeton \
ankoraŭ por kompreni la vikisintakson por krei la .po-dosieron, sed tio estas \
duavica afero. Se ni estos kreintaj la infrastrukturon por la tradukado ni vere povas \
komenci traduki kaj rerigardi ĉiujn vortojn, kiujn ni ĝis nun "kreis" por elekti la \
plej taŭgajn. Eble por tio ankaŭ bonus konsulti akademianojn. AmikeFelix
Am Montag, 27. März 2006 23:06 schrieb Martin Ponce:> Saluton!>> Se ni havas \
vortareton tia maniere :>> angla_frazo_auxvorto <:> esperanta_frazo_aux_vorto<#> \
senco>> ni povas doni gxin forma de dosiero po>> tial :>> # senco> msgid \
"angla_frazo_auxvorto"> msgstr "esperanta_frazo_aux_vorto">> por iri el unu al alia \
tajpu :>>            python Kreu_po.py  la_mia_vortareto.txt la_mia_po.po> aux>       \
python Kreu_vo.py   la_mia_po.po la_mia_vortareto.txt>> Tiu estas tre simplajn \
programetojn aldonitajn en python.>> Finfine: por demandi al la_mia_vortareto.txt uzu \
programon "grep" tial:>>             grep -i vorto_serchata la_mia_vortareto.txt>> \
Elkore> Martin Ponce>> PD. Tiu programoj estas nur provaj, sed sufiche nun.>>> \