List:       kde-i18n-eo
Subject:    Re: [Kde-i18n-eo] lingvo: RSS-feed en Esperanto / Kolektante vortoj
From:       Felix Zesch <post () felix-zesch ! de>
Date:       2006-03-12 22:36:41

Am Sonntag, 12. März 2006 23:30 schrieb Axel Rousseau:> >Mh, eble por tia laboro \
vikio pli taŭgas. Tio ŝparas al vi laboron kaj> > ĉiuj povas kundiskuti kaj \
vidi...>> Mi ne konsentas cxar la laboro de la administranto ankaux estas laborIGI> \
la tradukantojn kaj se oni atendas ke ili iru cxe vikia pagxo, mi timas> ke la laboro \
ne plu antauxiros.Ne, mi celis nur uzi vikion por kolektado de vortoj, do por krei \
etan vortaron. Tio estas kompreneble libervola agado, sed kontroli, ĉu la uzataj \
vortoj estas "normaj" estas eble la intereso de ĉiu, kiu volas liveri bonan \