List:       kde-i18n-eo
Subject:    Re: [Kde-i18n-eo] E-Lernilo por kde?
From:       Martin Ponce <mjp_ttc () yahoo ! com>
Date:       2005-06-30 20:23:14

Eblas, se estas iom malfacile,

Nuntempe en KDE ekzistas multe da programojn, kaj el ili,
multajn tute ne havas subtenantojn. Kaj tial tiujn tute ne
estas aldonataj al la oficiala distribuo.  =(

Tiel, mi sam-opinias kun Steve.

Cxu vi jam konsideris aligxi al iu simila projecto ?
kiel exemple

	http://www.cursodeesperanto.com.br/bazo/index.html?ru

Aux vidu cxe source.forge.net.

Salutojn!