List:       kde-i18n-ca
Subject:    Re: =?UTF-8?B?VHJhZHVjY2nDsw==?= de la data a Plasma 6
From:       Albert Astals Cid <aacid () kde ! org>
Date:       2024-04-03 15:31:21

El dimecres, 3 d'abril del 2024, a les 15:30:38 (CEST), Albert Astals Cid va
escriure:
> El dimecres, 3 d'abril del 2024, a les 14:04:04 (CEST), Josep M. Ferrer va
>
> escriure:

> És un bug (bé més d'un) a Plasma, ho arreglo.

https://invent.kde.org/plasma/kdeplasma-addons/-/merge_requests/572

https://invent.kde.org/plasma/plasma-workspace/-/merge_requests/4190

Si us veieu valents podeu editar els fitxers QML al vostre ordinador
directament, ja que no cal tipus de compilació i així comproveu si us funciona
(a mi m'ha funcionat)

Salut,
  Albert