List:       kde-i18n-ca
Subject:    Re: Traduccions dels llocs web de KDE de la variant valenciana
From:       Aleix Pol <aleixpol () kde ! org>
Date:       2022-10-11 14:43:16

On Tue, Oct 11, 2022 at 3:02 PM Josep M. Ferrer <txemaq@saragata.net> wrote=
:

> Hola llista,
>
> de tots els llocs web de KDE [0] que es poden traduir [1], n'hi ha alguns=
 que estan tradu=C3=AFts a la variant valenciana [2]. Com que la traducci=
=C3=B3 a la variant valenciana =C3=A9s incompleta, alguns enlla=C3=A7os no =
funcionen.

> Per altra banda, el fet que existeixin traduccions d'aquestes webs a la v=
ariant valenciana =C3=A9s un atemptat contra la unitat de la llengua, i un =
argument a favor dels sectors secessionistes.

> La meva proposta per solucionar aquests inconvenients seria eliminar les =
traduccions de la variant valenciana de les webs de KDE. I opcionalment, si=
 es vol millorar i donar visibilitat a la unitat de la llengua, indicar Cat=
al=C3=A0/Valenci=C3=A0 al desplegable a on es tria l'idioma de la traducci=
=C3=B3 de la web.

> Com ho veieu?
>
> Salutacions,
>
> Josep M. Ferrer
>

> [0] https://kde.org/
>
> [1] https://websvn.kde.org/trunk/l10n-kf5/templates/messages/websites-*
> [2] https://websvn.kde.org/trunk/l10n-kf5/ca%40valencia/messages/websites=
-*

+1

T=C3=A9 sentit, sempre es pot restaurar si alg=C3=BA t=C3=A9 ganes de treba=
llar-hi.

Aleix