List:       kde-i18n-ca
Subject:    =?UTF-8?B?UmU6IFJldmlzacOzIGRlIGxhIHRyYWR1Y2Npw7MgZGUgwqt2aWV3ZXLCuw==?=
From:       Aleix Pol <aleixpol () kde ! org>
Date:       2022-08-21 10:27:26

Hola,
No sé com ho feu normalment, però jo crec que visualitzador és una
paraula una mica estranya i no acaba d'aportar res.
Buscant una mica per optimot i termcat, surten resultats per visor (a
través de visar):
https://www.termcat.cat/es/cercaterm/visor?type=basic&thematic_area=Informaci%C3%B3.%20Documentaci%C3%B3&language=ca
 a través d'optimot >
https://aplicacions.llengua.gencat.cat/llc/AppJava/index.html?action=Principal&method= \
cerca_generica&numPagina=2&databases_avansada=&categories_avansada=&numeroResultat=&cl \
ickLink=paginacio&idHit=647720&input_cercar=visor%20document&database=TERMCAT&tipusFon \
t=Diccionaris%20terminol%F2gics%20del%20TERMCAT&tematica=Ind%FAstria.%20Energia&idFont=647720&titol=visor&tipusCerca=cerca.tot

Preferiria donar-vos millors URLs però sembla que cap de les dues webs
estan gaire pensades per compartir...

Aleix