List:       kde-i18n-ca
Subject:    =?UTF-8?Q?Re=3A_Traducci=C3=B3_de_=22Sorry=22?=
From:       Manuel Tortosa <manutortosa () gmail ! com>
Date:       2021-09-21 11:29:29

Una idea... En aquest cas el missatge sembla ser el desenvolupador demanant
disculpes per una possible errada o per una restricci=C3=B3, per tant un
"Disculpeu, error intern." Semblaria respectar l'objectiu original del
sorry..

El mar., 21 sept. 2021 9:35, Sebasti=C3=A0 Pla i Sanz <sps@sastia.com> escr=
ibi=C3=B3: