List:       kde-i18n-ca
Subject:    [kdecat] =?utf-8?q?Un_altre_recurs_lling=C3=BC=C3=ADstic?=
From:       Antoni Bella =?ISO-8859-1?Q?P=E9rez?= <antonibella5 () orange ! es>
Date:       2014-01-23 20:38:05

  Hola

  Tot mirant com podria obtenir canals d'à udio en català per a les meves
películes (DVD i BR) m'he trobat amb aquest web:

El portal lingüístic de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
  <http://esadir.cat>

  BÃ sicament el veig com un recurs de consulta a tenir en compte.

OT: Sembla que no els distribueixen enlloc. Si sabeu res més, us ho agraïré.

  Atentament
  Toni