List:       kde-i18n-ca
Subject:    Re: [kdecat] Diccionari normatiu del IEC
From:       Antoni Bella =?ISO-8859-1?Q?P=E9rez?= <antonibella5 () orange ! es>
Date:       2013-03-04 19:43:33

El Dilluns, 4 de mar=E7 de 2013, a les 18:29:50, Manuel Tortosa Moreno va =

escriure:
> El Dilluns, 4 de mar=E7 de 2013, a les 17:09:34, Benjam=ED Villoslada va =

escriure:
> [...]

> canvis no te gaire sentt, de fet no en t=E9 gens.
> =

> Un log =E9s un registre o bit=E0cola i una bit=E0cola no =E9s altra cosa =
que una
> llibre, llibreta o bloc on s'apunten coses, si b=E9 =E9s cert que "bloc"
> sonorament =E9s propera a "blog", no =E9s menys cert que "bloc" =E9s un m=
ot que ja
> existeix, ja s'usa i que podria definir el que realment significa "web lo=
g"
> mentre que "blog" en Catal=E0 no significa res i em sembla una adopci=F3

  Aqu=ED =E9s on pren for=E7a el que ha dit en Benjam=ED. Tot i que la sati=
sfacci=F3 =E9s =

important tot sovint queda el regust com si hagu=E9s un guanyador. No crec =
que =

sigui el cas.

  Personalment celebro que facin aquestes inclusions (si escau amb mot =

exclusiu) per=F2 els animo a pr=E9mer l'accelerador abans no ens jubilin.

  Atentament
  Toni