List:       kde-i18n-ca
Subject:    [kdecat] Inactivitat
From:       Manuel Tortosa <manutortosa () gmail ! com>
Date:       2012-03-31 11:07:32

Hola llista, com sabeu no estic actiu darrerament ajudant amb les traduccio=
ns, =

aix=F2 es deu a que al projecte Chakra hem tingut diversos problemes que ha=
n fet =

que l'equip de Chakra hagi decidit que la persona que abans estaba davant d=
el =

projecte no era la persona adequada i que jo era m=E9s adient per a portar =
les =

regnes del projecte, tasca que he assumit per=F2 que em resta molt de temps=
 per =

a poder col=B7laborar com abans.

De moment no puc assumir molta feina amb l'equip de traduccions i per tant =

prefereixo agafar la feina justa que puc assumir,

D'ara en endavant tractar=E9 de mantenir al dia l'Sdk (kdesdk, extragear-sd=
k i =

playground-sdk) i poster alguna ajuda puntual en alguna IGU de tant en tant=
, =

es tot el que puc assumir de moment.

Podeu agafar tota la resta, espero poder tornar a contribuir m=E9s a l'equi=
p en =

un futur.

Salutacions a tots.