List:       kde-i18n-ca
Subject:    [kdecat] Re: =?iso-8859-1?q?Adre=E7a_d=27env=EDo_i_CUPS?=
From:       Pau Iranzo <paulists () gmail ! com>
Date:       2011-04-24 6:51:09

2011/4/23 Josep Ma. Ferrer <txemaq@gmail.com>:
> Pau, quan puguis, actualitza les traduccions al valencià.

Crec que va ser ahir que vaig enviar les traduccions a stable. Encara
no he enviat les de trunk.

De tota manera, hi ha una cosa que vaig preguntar fa unes setmanes, em
vau respondre, però vaig perdre el fil i torne a estar perdut.

Ha canviat alguna cosa amb el tema del git/svn? Veig que per svn tot
funciona correctament. Cal fer alguna cosa concreta?

Gràcies!

Pau