List:       kde-i18n-ca
Subject:    Re: [kdecat] 10 anys de KDE
From:       Albert Cervera Areny <albertca () hotpop ! com>
Date:       2006-09-06 22:49:45

Estic d'acord en què no és fàcil, però tampoc ho hem provat. No pretenc que
surtin de la trobada 10 empresaris que vulguin col·locar el KDE, em
conformaria amb donar-lo a conèixer i amb donar-los suficients arguments per
fer-los trontollar el seu entorn Windows-cèntric. Alguns potser han sentit a
parlar de Linux, crec que hem d'aprofitar i començar a menjar-los el tarro :)

De moment, miraré de posar-me en contacte amb cambres de comerç a veure si ens
poden ajudar en alguna cosa. El no, ja el tenim.

Quant a la comparativa no en conec cap, però si en vols una de molt subjectiva
la fem en un moment ;)

A Dimecres 06 Setembre 2006 11:30, Sebastià Pla i Sanz va escriure: