List:       kde-i18n-ca
Subject:    [kdecat] kopete
From:       Tevi <tevibp () wanadoo ! es>
Date:       2005-01-18 20:10:57

Bones,

Tinc el kopete (IGU) traduït, n'he fet comprovació ortogràfica però no n'he
fet la comprovació insitu per allò de les versions.. no m'atreveixo a posar
la 3.4 beta (a veure si un dia d'aquest me poso una altra debian a una
partició que tinc per aquí i hi faig proves.. ;) ) però actualment no surto
dels paquets preparats.

Bé doncs, a qui li passo?

Moltes gràcies per la paciència amb els nou vinguts.