List:       kde-i18n-ca
Subject:    [kdecat] Kdesdk
From:       Orestes Mas <orestes () tsc ! upc ! es>
Date:       2004-06-13 10:42:14

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Hola a tothom,

Com potser ja sabeu, estic en proc=E9s de traducci=F3 d'alguns programes
for=E7a especialitzats del paquet kdesdk. El cas =E9s que ara som a final d=
curs i m'enganxa en mal moment: avaluacions, organitzaci=F3 de les 3res.
jornades de Prog.Lliure de la UPC i m'he involucrat en la posta en marxa
d'una "c=E0tedra de programari lliure" tamb=E9 a la UPC, de la qual sentire=
a parlar en breu.

Amb tot aix=F2 vull dir que no voldria ser un obstacle per fer avan=E7ar la
traducci=F3 d'aquests paquets. Si alg=FA em vol donar un cop de m=E0 li ho
agrair=E9.

Orestes.

["signature.asc" (application/pgp-signature)]