List:       kde-i18n-ca
Subject:    Re: [kdecat] KDE 3.2 primera beta
From:       Sebastia Pla i Sanz <sps () sastia ! com>
Date:       2003-11-05 22:24:40

A Dimecres 05 Novembre 2003 20:15, Antoni Bella Perez va escriure:
> [Donat que4 no arriba a la llista ni en segles aquí us l'envio amb còpia]

De vegades la llista tarda una mica. Però en aquest cas és que has enviat el
correu amb una adreça de correu (vasten@telefonica.net) que no és la que has
fet server per subscriure't a la llista. Llavors l'hem d'autoritzar els que
estem com a gestors de la llista.

>   Que jo sàpiga vàrem pujar a HEAD tot el que hi havia a 3.1, a partir
> d'aqui cadescú va treballar en el que tenia anteriorment assignat. Un
> parell de qüestions:
>
> 	- Obrim la web oficialment? Oferint feina a més col·laboradors.

Per mi cap problema.

> 	- Demano que reasignem completament els mòduls ja de cara a 3.2.

Quina reassignació proposes?

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.