List:       kde-i18n-ca
Subject:    Re: [kdecat] Encriptar VS xifrar
From:       Antoni Bella Perez <bella5 () teleline ! es>
Date:       2003-07-21 19:22:10

A Dilluns 21 Juliol 2003 18:35, e6732201@est.fib.upc.es va escriure:
> L'acudit fàcil de la meva professora de criptografia.
>
> Encriptar vol dir posar dins d'una cripta.
>
> :-S
>
> Doncs això que la traducció correcta de Encript no és encriptar sinó que és
> xifrar.
>
> He trobat aparicions de paraules derivades d'encriptar a (versions kde
> 3.1): desktop_kdebase - 455
> kcmcrypto - 35 37
> kfile_pdf - 5
> kdelibs - 295 312 1693 1694
>
> Possiblement hi hagi a d'altres o a el HEAD del CVS

  La veritat és que es tracta d'un terme quelcom confús d'úsar, criptografia
és vàlid (encriptar no), però caldria tindre en compte com s'usa què i en
quin moment.

  Suggeriment:
	criptografia: evitar el seu ús
	xifrat: estendre aquesta accepció degut a la seva "polivalència"

  Nota: Vaig mantinguent un TODO del que modifico a 3.1 i cal pujar a HEAD,
	per exemple el kdebase està tot a 3.1.

  Toni
PD:
Algú podria comentar que li sembla la plana web que us he enviat?
Sebastià: Demanes tu el compte compartit per a la web, oi?
--

  Sort

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: