List:       kde-i18n-ca
Subject:    Re: [kdecat]  =?iso-8859-1?b?QXV0b2NvcnJlY2Np8w==?= a
From:       e6732201 () est ! fib ! upc ! es
Date:       2003-06-30 18:37:54

Missatge citat per Antoni Bella Perez <vasten@telefonica.net>:

> +  <item find="vorera" replace="borera" />
el meu diccionari diu vorera : voravia o sigui q és correcte, no?

> +  <item find="byte" replace="octet" />
> +  <item find="bytes" replace="octets" />
Arg, megafrancesada, t'asseguro que a la univesitat de informàtica només el
0.01% de la gent diu octet en compres de byte

>    <item find="widget" replace="estri" />
>    <item find="pixmap" replace="mapa de píxels" />

No crec que la finalitat del fitxer d'autorrecció sigui la de canviar paraules
completes sinó que em sembla que és la de només errors d'una o dues lletres

Albert 'TSDgeos' Astals Cid